joi, 11 februarie 2016

Domnul D.

Hello, dupa cum v-am spus am un job, astazi m-am gandit sa incep va povestesc cate ceva despre un anume client.
In primul rand, lucrez cu oamenii...cu oameni ori plictisiti de viata, care cauta putina distractie si suspans, ori mult prea naivi si creduli, sau cealalta categorie pe care eu ii numesc pur si simplu prosti.
Printre clientii care se perinda prin fata mea, mi-a atras atentia un anume domn D, care face parte din prima categorie de clienti.Un domn imbracat bine, la vreo 55 de ani, caruia nu am putut sa nu-i observ verigheta din aur masiv.La inceput nu l-am simpatizat, dar pe parcurs am descoperit o doza de intelepciune in el.
Este o persoana extrovertita, care pentru varsta lui gandeste destul de clar si destul de bine.
Intr-o zi, venise vorba despre sotia lui, cum ca se certasera.Astfel a inceput sa-mi povesteasca depre cele doua amante pe care le avuse de-a lungul vietii.Prima la varsta de 47, iar a doua la 50.
Ma amuzau povestirile lui...pana cand mi-a spus "toate trebuie facute la timpul lor".Atunci am inteles ca pentru el era ceva normal , de altfel ca pentru toti barbatii.
Nici macar nu ma mira acete lucruri...desi inca sunt tanara, si nu foarte experimentata, am ajuns de mult la concluzia ca orice barbat inseala.Nu exista exceptii!
Acest Domn V mi-a mai spus ca le iubise pe amandoua foarte mult....cu sotia lui era alta poveste:"nu am fost unul pentru altul".De asemenea motivul pentru care inca e cu ea, sunt copii de care era tare dezamagit.
Probabil, sacrificand lucruri importante pentru ei, avea asteptari mult prea mari.Sunt sigura ca se intreaba si acum "cum ar fi fost daca"...puteam citi asta in ochii lui...
Si atunci ma intreb,Domnul V a facut toate la timpul lor?
Probabil ca nu...si atunci intervin regretele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu