luni, 8 februarie 2016

Restantiera...

In ultima perioada am impresia ca sunt plina de restante.Nu doar la facultate, ci peste tot.
Astazi BUM am luat un 4 la o materie de baza...Nu le-am spus parintilor, pentru ca nu ii ajuta cu nimic sa stie ca fata lor nu s-a pregatit absolut deloc, si ca a scris pe foaia de examen doar o definitie...copiata de pe telefon.
Inntr-adevar simt o usoara dezamagire, care din pacate nu vine impreuna cu ambitia de care am mare nevoie.
In fine, ma consolez cu faptul ca nu esti student daca nu ai restante.Probabil aceasta vorba a fost spusa de un student pentru a se consola.
Oricum, sper ca o sa gasesc acea ambitie interioara care o sa ma stimuleze, si care o sa ma ajute sa-mi clarific situatiile in interesul meu.
Cat despre alte restante...alta data.Ziua asta m-a obosit teribil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu