marți, 16 februarie 2016

Smoking or not smoking?



Odata cu aprobarea legii privind interzicerea fumatului in spatiile publice, multi fumatori s-au aratat consternati.Chiar si eu la inceput, pana am realizat ca intotdeauna voi avea parte de tigara de dimineata, tigara dupa masa,....si alte tigari.Aceasta lege nu va sta in calea "fumului meu".
Stiu ce e un viciu, stiu ca nu e sanatos, si totusi...Fumez de la 18 ani, acum am 20 si nu intentionez sa ma las!Nici macar nu am incercat!
De curiozitate am citit cartea lui Alan Carr "In sfarsit nefumator".Nu am ramas deloc impresionata, desi multi spuneau ca dupa lectura aceasta au reusit!Ce au reusit?Sa se convinga ca fumatul ii afecteaza.Ei, bine pe mine nu m-a convins.Nu ma afecteaza decat din punct de vedere al sanatatii, dar in zilele noastre exista atata poluare...incat nimic nu mai este sanatos.Si nu, aceasta nu e consolarea mea.
Imi place fumul de tigara, imi place acel miros care pentru umii e respingator, si poate intr-o zi...voi renunta.Nu zic nu, dar inca nu e momentul.Nu cred ca nu o sa reusesc, pentru ca ma cunosc...iar dependenta nu exista in vocabularul meu, cel putin nu in acest conntext.
Am atasat o poza sexy:)), stiu ca fumatul nu e intotdeauna sexy...dar poate fi!
Deci...smoking! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu