duminică, 7 februarie 2016

Inceput de sfarsit?

Ce inceput?
Este inceputul unei noi etape pentru mine...nu pentru ea.Am decis sa clarific faptul ca blogul este despre mine, gandurile mele, experientele mele, trairile mele.
Am scris in postarea trecuta ca sunt o studenta, ei bine aceasta studenta este pe cale sa inceapa o noua etapa in viata ei.
Am ajuns, poate prea repede la concluzia ca nu exista prietenie.Mama mi-a spus acest lucru demult, dar abia acum am realizat cata dreptate avea.Nu, nu am fost dezamagita prea tare de prietene, doar ca aceste persoane pe care le numim "prieteni" sunt doar cunostiinte cu care uneori ne umplem timpul liberi, si arareori benefic pentru noi.Nu simt niciun fel de frustrare rostind aceste lucruri, si cred cu tarie ca am dreptate.
De altfel, nu sunt nici o fata solitara, dimpotriva ies cu fetele, petrec timp cu ele, dar sunt condusa de diplomatie...tot timpul sunt atenta la ce discutii avem, la comportamentul meu, si intodeauana ele afla despre mine, ceea ce doresc eu sa afle, nimic mai mult.Nu pot spune ca sunt falsa, doar diplomata.Cred ca asa e cel mai bine.
Aceasta diplomatie nu vine nici macar in ajutorul meu de a nu fi dezamagita sau ranita...din nou, ci ea ma ajuta sa fiu eu cea care detine controlul in aceste relatii inter-umane.Da!imi place sa detin controlul, si nu sa fiu controlata.Cred ca e un lucru bun, de altfel cred cred ca pierd ceva daca nu ma deschid complet in fata unei asa-zise prietene.Eu sunt destul de capabila sa-mi controlez trairile, si fara sa mi le extriorizez in exces, sunt capabila sa gandesc si  nu am nevoie de sfaturile unei persoane care poate fi fake!
Ma intreb daca acei oameni care sustin sus si tare ca au prieteni adevarati nu sunt la fel de capabili?
Da, aceasta etapa a inceput acum ceva timp, si imi place...nu cred ca o sa ia sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu